Интегрирани наставни предмети и содржини: животни вештини -„Моја хигиена-моја одговорност", запознавање со околината „Лична хигиена и хигиената во домот", македонски јазик „Приказна во слики „Кучето Лајка".
Сите активности се реализираа во училница, а не посети професор Снежана Адамчевска.
1.Одделенскиот час е содржински опишан во прирачникот за "Животни вештини”, a воедно и според него ќе се реализира.Часот започнува со објаснување на техниката „Прозорец" и поставување на прашања. Што гледате во левиот прозорец? Што забележувате кај ова детенце/ Што ви се допаѓа, а што не висе допаѓа? Што би промениле кај ова детенце? Тоа треба да го претставите со слика на која во следниот дел од прозорецот да има измена кај ова детенце а потоа ќе ги видиме и изработките кај некои.
2.Зошто ја направивте оваа измена кај ова дете? Што претставува за вас лична хигиена? Што се правиш за да ја одржиш хигиената на твоето тело? Што користиш за да ја одржиш личната хигиена? На кои се начини ние го одржуваме нашето тело чисто, ја одржуваме личната хигиена? Кој е одговорен за твојата хигиена? Зошто ја одржуваме хигиената? Што ќе се случи ако не ја одржуваме редовно својата лична хигиена? Како ја одржуваме чистотата во домот? Кој е одговорен за чистотата во вашите домови? Како помагаш за хигиената во домот? Извлекуваме заклучок за дискусијата што ја водевме сега.
3.Им вртам презентација преку проекторот за содржината, повторуваме што сме усвоиле, објаснуваме, кажуваме примери.Им вртам презентација преку проекторот за содржината, повторуваме што сме усвоиле, објаснуваме, кажуваме примери.
5. Ја објаснувам играта пантомима во која им давам ливчиња испишани со активности за одржување на личната хигиена. Денес ќе бидат во улога на раскажувачи ќе раскажуваат по дадени слики текст со слики од учебникот по македонски јазик „Кучето Лајка", речениците треба да им бидат кратки и јасни и да имаат правилен редослед на зборовите во нив. Им ја покажувам првата слика им укажувам да ја разгледаат убаво и да смислат по неколку реченици, го именуваат воедно и куто со име. Потоа истото го правам и со останатите слики. Потоа им поставувам барање да раскажат целосно приказната почнува еден па друг се надоврзува се до крајот.