Vesela ucilnica-Doma veselaucilnica - MEMENTO PRIJATELJSTVA eTwining proekt Работилница бр.1 „Скрешеното срце„Vesela ucilnica-Doma Vesela ucilnica-Doma
Logged in as Guest | Group "Guests"Welcome Guest | RSS




СОДРЖИНИ

Посетители

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Модератор и креатор
на Web-страната
одд. наставник



Контакт



едукативно забавни страни






E is for Explore!



”Love

 Работилница бр.1 „Скршеното срце„

Workshop 1 "Heartbreak"

ЦЕЛИ НА РАБОТИЛНИЦАТА:

  • Да се развива емпатијата кај учениците
  • Да им се јакне самодовербата

OBJECTIVES OF THE WORKSHOP:
     To develop empathy in students
     To strengthening confidence

Материјали:

  • Изготвени црвени срца од хартија
  • Леплива лента проѕирна
  • Текст „Скршеното срце“

Materials:
     Made of paper red hearts
     Transparent sticky tape
     Text "Heartbreak"

ВОВЕДЕН ДЕЛ (15 мин.)

На сите ученици им се поставува прашање „Како се чувствуваат денес?“, секој  добива лист со скала на проценка во кој треба да ги оценат своите чувства, емоции од 1 до 5.Потоа поведувам дискусија со сите ученици за нивните позитивни и негативни чувства.

-----------------------------------------------------------------------

1                 2                  3                     4                           5

Преку техниката „Бура на идеи“ го објаснуваме зборот „ОБЕСХРАБРУВА“, секој  запишува на флипчарт табла зборови кои асоцираат на дадениот збор, за потоа да пишуваат за обехрабренио Петар преку техниката „Прозорец“.

Introduction (15 min.)
All students have the question "How do you feel today?", Everyone gets a piece of the scale of assessment in which to assess their feelings, emotions 5.Potoa 1 to initiate a discussion with all the students for their positive and negative feelings.Through a technique called "brainstorming" explain the word "discourage" any written on a flip chart board words associated with a given word, and then write about obehrabrenio Peter through a technique called "Window".

Главен дел (20 минути)

Во главниот дел на учениците им давам задолжение да направат срце од црвена хартија,да го залепат на своите гради со селотејп, потоа им соопштувам дека ќе  читам интерактивен текстот „Скрешено срце“ во кој главен јунак е Петар, им давам насоки дека внимателно треба да ме слушаат и следат и на секоја моја пауза да искинат дел од нивното изготвено срце, за потоа да поставуваат прашања за прочитанит текст, секој има право да постави по едно прашање на својот другар до себе.

The main part (20 minutes)
In the part of the students give them a task to make a heart of red paper, stick it on their chest with duct tape, then they announce that they read interactive text "Skresheno heart" in which the main character is Peter, I give directions that should be carefully listen to me and followed my every break to tear down part of their prepared heart, and then ask questions prochitanit text, everyone has the right to put a question to his friend beside him.

Завршен дел (10 минути)

На крајот од работилницата им задавам задолжение, секој треба да каже една љубезен збор, и до крајот на часовите треба да се однесува љубезно според тоа што го кажал и образложил за неговиот искажан збор.

Final (10 mins)
At the end of the workshop it hard duty, everyone should say a kind word, and by the end of the class should behave kindly according to what he said and explained to his word said.



Пребарување

Flag Counter

Лиценца Криејтив комонс
Ова дело е лиценцирано под лиценца Creative Commons НаведиИзвор-Некомерцијално-БезАдаптираниДела 2.5 Македонија.

Follow Nella's board ВЕСЕЛА УЧИЛНИЦА on Pinterest.
Календар
«  June 2017  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930




Нашето ЕКО катче




едукативно забавни
ликови












Copyright MyCorp © 2017
Website builderuCoz