Hour of code 2015
Цели:
- запознавање на учениците со поимот код, кодирање преку создадени QR кодови
- Да креираат сопствени симболи и игра со движење во различни насоки
- Да откриваат и скенираат QR кодови
- Да се обидат да програмираат во Lightbot
За првата активност на учениците им беа генерирани QR codovi на страната QR Code Generator во кои се криеше движечка песна со насоки(лево, десно, напред, назад) и слики од броеви и знакот плус за поврзување на собирањето како мотивација за почнување на главните активности.Најинтересно на учениците им беше моето раскажување за тајната кутија на тетка Коди во која беа скриени кодовите и нивното откривање со скенирање на дадената веб страна. Со изработена 2Д кукла (тетка Коди) од ребраста хартија ги учевме насоките лево, десно, напред и назад.
Следна активност, учениците креираа свои кодови со цртање на фломастери на стикери во четири бои, секој требаше да си нацрта свои и да го открие неговото значење, по нивната изработка сите беа залепени на табла и според боите организиравме игра за движење во насоки: зелена - напред, жолта - назад, розева - лево и портокалова - десно.
Потоа учениците беа поделени во групи: првата група - изготвуваше лавиринт со хартиени стрелки во боја и QR codovi, во која јас во табела 10x10 им ги наредив кодовите во различни квадратчиња, а нивна задача беше да го пронајдат правецот на движење и да стигнат до секој код, да откријат што се крие зад секој код со нивно скенирање во кои беа скриени здачи со собирање, втората група имаше за задача да креира исто така лавирит со чкорчиња и дрвени коцки во изготвена табела 5x5 и да го запише правецот на движења во табелата со стрелки во нивните тетратки.