2.Игра „Откриваме со сетилата за слух" ги потикнувам да
ги откријат звуците од ѕвончето и свирчето,
шумовите од хартијата и кесата кои не ги гледаат, поставувам
поттикнувачки прашања за следената активност.
3.Игра „Откриваме со сетилото за мирис" ги поттикнувам да
ги откријат супстанците од оцет, вода и портокал кои се во затворени теклички
со отвор, поставувам поттикнувачки прашања за следената активност.
4.Игра „Откриваме со сетилото за вкус" ги поттикнувам да
разговараат за вкусовите на плодовите од јаболко, банана и цитрон.
5.Игра „Откриваме со сетилото за допир" ги поттикнувам да
ги откријат предмети од црната вреќичка со допир, поставувам поттикнувачки
прашања за следената активност.
Одговорите на поставените прашања и заклучоци се
оценуваат со помош на усна повратна информација.
Потоа им вртам презентација за „Моите сетила„ преку која
им демонстрирам слики со сетилните органи и ја објаснувам нивната улога.
Им ги покажувам сликите со предметите, кутиите (означени
со сетилните органи) и задавам задолжение да ги разгледаат сликите и да ги
класифицираат во групи и да ги стават во кутиите со дадениот нивни редослед, ги
оценува со холистичка листа.