Дел од активностите се изведуваат во училница и во училишниот двор, најинтересна активност за учениците беше креирањето на игра според дадени упатства со нестандарден материјали и нејзината изведба во групи.
Денот го започнувам со игровна активност „Плесни со рацете" и ги објаснувам правилата на играта. Задавам задача да откријат со кого се во група и да си изберат лидер на групата. Ја откривам целта на часот и им ги кажувам очекувањата кои треба да ги постигнат.
1.Им ја објаснувам активноста во која треба да ги определат парните и непарните броеви, броевите од првата и втората десетка и геометриските фигури според боја во соодветните кутии.
2.Им задавам активност да креираат игра со помош на дадениот материјал и им ги објаснувам упатствата за работа со помош на презентација.
Им помагам во работата на изработките според барањата и прашањата поставени од учениците, објаснувам, покажувам, ја следам нивната работа, ја оценувам нивната практична работа со помош на чек листа.
3.Ги демонстрирам нивните изработки и давам задолжение да ги објаснат.
4.Им задавам задолжение да ги изведат игровните активности од креираните игри во групи.
5.Излегуваме во училишниот двор и им давам напатствија на секоја група да ја нацртаат играта „Плочка" со десет полиња и во секое поле да имаат напишано именки за лица прва група, втора група именки за предмети, трета група именки за животни и четврта група именки за растенија и ги изведуваат игровните активности.
На крајот од денот водиме разговор им поставувам прашања:
-Што правевме денес?
-Како се чувствувавте?
-Кога ви беше најинтересно? Зошто?
-Што ви беше најтешко? Зошто?
Да превземете некои материјали за часот на следниве линкови
*Чек листа за оценување на учениците
Презентација може да превземете на slideshare (подолу дадена во прозорецот)