Интегриран активен ден „МОЈАТА ИГРА"
Интегрирани содржини и предмети: Утврдување за парни и непарни броеви и броеви од првата и втората десетка (математика), Именки (македонски јазик), Плоштина на разновидни линии (Ликовно образование), Потскокнување на една нога (физичко и здравствено образование). Дел од активностите се изведуваат во училница и во училишниот двор, најинтересна активност за учениците беше креирањето на игра според дадени упатства со нестандарден материјали и нејзината изведба во групи.
Денот го започнувам со игровна
активност „Плесни со рацете" и ги објаснувам правилата на играта. Задавам задача да откријат со кого се
во група и да си изберат лидер на групата. Ја откривам целта на часот и им ги
кажувам очекувањата кои треба да ги постигнат.
Учениците ги утврдуваат своите знаења за парни и непарни броеви и броеви од првата и втората десетка и именки, преку различни активности. 1.Им ја објаснувам активноста во која треба да ги
определат парните и непарните броеви, броевите од првата и втората десетка и
геометриските фигури според боја во соодветните кутии.
2.Им задавам активност да креираат игра со помош на
дадениот материјал и им ги објаснувам упатствата за работа со помош на
презентација.
Им помагам во работата на изработките
според барањата и прашањата поставени од учениците, објаснувам, покажувам, ја
следам нивната работа, ја оценувам нивната практична работа со помош на чек
листа.
3.Ги демонстрирам нивните изработки и давам задолжение да
ги објаснат. 4.Им задавам задолжение да ги изведат игровните
активности од креираните игри во групи. 5.Излегуваме во училишниот двор и им давам напатствија на
секоја група да ја нацртаат играта „Плочка" со десет полиња и во секое поле да
имаат напишано именки за лица прва група, втора група именки за предмети, трета
група именки за животни и четврта група именки за растенија и ги изведуваат
игровните активности. На крајот од денот водиме разговор
им поставувам прашања: -Што правевме денес? -Како се чувствувавте? -Кога ви беше најинтересно? Зошто? -Што ви беше најтешко? Зошто? Да превземете некои материјали за часот на следниве линкови *Дневна подготовка *Чек листа за оценување на учениците Презентација може да превземете на slideshare (подолу дадена во прозорецот)
|