Модератор и креатор на Web-страната одд. наставник
Контакт
едукативно забавни страни
Растителни органи и нивната улога Webquest Природа
Во воведниот дел задавам задача да откријат со кого
се во пар (пар дадени ливчиња со бројки од дневникот). Ја откривам целта на часовите и им
ги кажувам очекувањата кои треба да ги постигнат.Објаснувам каде се наоѓа и како се
пополнува работниот лист1(линк) преку LCD проектор. Им давам напатствија да го проучат текст(линк) (улога на растителните органи), да го
пополнат работниот лист2 (линк). Се презентираат неколку работни
листови преку LCD проекторот и се оценуваат од своите соучениците со
истакнување на една боја од семафорот, која боја најмногу доминира тие ученици
оценуваат со усна повратна информација (линк).
Во главниот дел го презентирам WebQuest-от преку LCD проектор и платно, задавам задача
учениците да се навратат на текстот (да го прочитаат секој индивидуално, а
потоа да работат на поставената WebQuest задача. Им помагам во работата на компјутер на нивно барање
објаснувам, покажувам, ја следам нивната работа, ја оценувам нивната практична
работа со помош на чек листа (линк).
Webquestot -задачата може да ја превземете на slideshare во прикажаниот прозорец подолу
Во завршниот дел поминувам покрај паровите и на USB ги ставам нивните изработки (
изработените презентации), а потоа ги поврзувам преку проекторот и давам
задолжение по еден член од парот да ја презентира нивната презентација (да го
чита текстот, да објасни како се вметнати сликите и текстот, подлогата на
слајдовитеи како е зачуван документот
на работната површина).
Го следам и
оценувам презентирањето преку методот усни презентации, а со помош на аналитичка листа (линк). Организирам избор на најубаво
изработена презентација ( со убав дизајн, правилно вметнати слики и текст,
точно напишана содржина ). Прогласувам
победници со најубаво изработена презентација.